hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نکونام:از شرایط مسابقه کاملا دور بودیم|فقط برنده بازی شدیم

نکونام:از شرایط مسابقه کاملا دور بودیم|فقط برنده بازی شدیم

نکونام: با بی میلی موقعیت‌ها را از دست دادیم اما برنده بازی شدیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این برد را در شرایطی بدست آوردیم که 6 هفته دور از مسابقه بودیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، جواد نکونام در نشست خبری پس از پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان، اظهار داشت: این برد را به هوادارانمان تبریک می‌گویم که امروز آمده بودند و بعد از مدت‌ها توانستیم آن‌ها را ببینیم. به تیم‌مان تبریک و به بازیکنان‌مان خسته نباشید می‌گویم. در حدود 6 هفته بازی نداشتیم. از شرایط مسابقه کاملا دور بودیم.

*ثمره ناقص تمرین کردن را در اواخر بازی دیدیم

وی افزود: بازیکنان ما در تیم ملی و تیم ملی امید بودند. این شرایط را برای ما سخت کرد. خیلی ناقص تمرین کردیم. این هم ثمره‌اش بود چون آخر بازی تیم ما خسته شده بود. بازی رسمی نداشتیم و فقط بازی دوستانه داشتیم ولی بچه‌های ما زحمت کشیدند.

*با بی میلی موقعیت‌ها را از دست دادیم

سرمربی استقلال گفت: در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم. شاید دیر به گل رسیدیم. در نیمه دوم بعد از اینکه گل زدیم بازهم موقعیت داشتیم. متاسفانه با بی میلی موقعیت‌ها را از دست دادیم و 10 دقیقه آخر بازی تحت فشار قرار گرفتیم. در همین تحت فشار هم باید روی ضد حمله گل می‌زدیم. بچه‌ها باید استفاده می‌کردند چون کار کرده بودیم و می‌دانستیم تیم حریف فشار می‌آورد. تغییر تاکتیک می‌دهد تا به گل برسد اما نتوانستیم به گل برسیم.

وی تصریح کرد: توانستیم برنده بازی شویم. اینکه تیم ما تلاش کند و زحمت بکشد تا در شهری که مهمان هستیم 3امتیاز را بگیریم، برایمان خیلی مهم بود. در این مدت به خاطر بازیکنانی که در اردوها بودند، شرایط ایده‌آلی نداشتیم. امیدوارم در تعطیلات بتوانیم با تیم کامل تمرین و کنیم و برای شروع لیگ آماده شویم.

 

منبع: khanefootball-48413

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد